ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

SPRZĘGŁO KOMPLETNE MERCEDES W202 2.0 16V

KOŁO ZACHOWE+KPL SPRZĘGŁO TOYOTA D4D AVENSIS.
AMORTYZATORY PRZÓD MERCEDES W163 ML AUTO.
FELGI ADVANTI RACING 15 5X112 MERCEDES,AUDI,VW.
RENAULT LAGUNA 2 1.6 16V ; PAS PRZÓD.
PALEC ROZDZIELACZA VW GOLF SKODA OCTAVIA FORD OPEL.
SPRZĘGŁO KOMPLETNE MERCEDES W202 2.0 16V.
RENAULT CLIO LICZNIK.
OPEL VECTRA B 2,0 DTL LIFT PRZEŁĄCZNIK NAWIEWU.
ŁAPA STOPA WSPORNIK RENAULT SCENIC I 1.9 DTI.
OPONY LETNIE DĘBICA PASSIO 2 195/65R15 AUTO.
RUVILLE PRZEGUB SEAT ALHAMBRA FORD GALAXY SHARAN.
TOYOTA RAV4 2.0 1994 - 2000 WAHACZ PRAWY PRZOD.
HONDA CIVIC 5D TAPICERKI MASKOWNICE OSŁONY.
ŚLIZG ZDERZAKA LEWY TYŁ PEUGEOT 307 FL 05.
FORD ESCORT USA DMUCHAWA WENTYLATOR NAWIEW.
BMW E34 SIŁOWNIK KLAPKI WLEWU PALIWA.
CITROEN C4, C4 PICASSO SANKI KOŁYSKA.
WZMOCNIENIE PRZEDNIE/BELKA ZDERZAKA OPEL ZAFIA A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz