ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

OPEL OMEGA B - RECYLKULATOR SPALIN

OPONY CONTINENTAL 195/65R16C 195/65/16C R16C 16C.
245/40/18 245/40R18 KOMPLET OPON ZIMOWYCH DUNLOP.
SEAT AROSA PAS PRZEDNI.
ALKOMAT DA-5000 PROF DOKŁADNY.
RENAULT 19 21 CLIO 1 ESPACE STACYJKA ORYGINAŁ.
MITSUBISHI COLT 92-04 FELGI OPONY KOŁA.
OPEL OMEGA B - RECYLKULATOR SPALIN.
SERWO WRAZ Z POMPA OD FIAT PUNTO I 95R.
WAŁ KORBOWY RENAULT DIESEL BENZYNA.
PODNOSNIK SZYBY Z DRZWI LEWY TYL MERCEDES 190.
PRZEŁĄCZNIK SZYB AUDI C4 A6 ORGINAL 4D0 949 855.
MERCEDES W168 A KLASA DASZEK KONSOLA DESKA LICZNIK.
LAMPY NOWE RENAULT MEGANE 96-99 DAYLIGHT CHROME.
BMW E36 - BŁOTNIK LEWY PRZÓD.
NISSAN MAXIMA PO 2004 SZYBA PRZÓD NOWA DOWÓZ.
KLOCKI HAMULCOWE SEAT VW AUTO.
LAMPA TYŁ OPEL ASTRA HB R ORYGINALNA USZKODZONA.
SKODA FABIA ROOMSTER 15" KOŁPAKI ORYGINALNE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz