ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

ZBIORNIK PALIWA 1,4 1,6 1,2 RENAULT KANGOO

PODUSZKI SILNIKA TRANSIT 2.5 D 00R.
ZACISK MICRA K11 95 1,0 16V CZESCI UŻYWANE.
OBUDOWA FILTRA POWIETRZA - PEUGEOT 807 2.0 HDI.
LUSTERKO EL LEWE FORD TAURUS 96-98.
PODGRZEWACZ WODY RENAULT LAGUNA II 1.9 DCI UŻYWANE.
AKUMULATOR 225AH 1250A +L VOLVO IVECO DAF MERCEDES.
RENAULT PREMIUM 370 DCI DRZWI.
PRZEKAŹNIK VW AUDI 8Z0951253.
KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD FORD TRANSIT.
205/55/16/KUMHO 2SZT.5.5MM..
MAZDA 323F BJ 98-02 NADKOLE TYLNE PRAWE.
MERCEDES C 250 2.5 D 20V ; POMPA WTRYSKOWA.
VW T 4,MULTIVAN,CARAWELLE,ZAMEK TYLNIA KLAPA.
RENAULT MASTER 1998- NAROŻNIK TYŁ PRAWY.
POMPA ABS ALFA ROMEO145.
ATRAPA GRILL SKODA FELICIA FELICJA OD 1998R NOWA.
ZBIORNIK PALIWA 1,4 1,6 1,2 RENAULT KANGOO.
OPEL VECTRA C OSŁONA ZASŁONA PIASTY ZWROTNICY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz