ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

MERCEDES W168 A KLASA LICZNIK

LAMPA PRZECIWMGIELNA MITSUBISHI COLT 1.3 ROK 90R..
PRAWE LUSTERKO HONDA CRV 02R.
CITROEN C5 2 FL PODUSZKA SILNIKA, SKRZYNI.
HONDA CIVIC SEDAN-HYBRID 2006-2009R.
LUSTERKO PRAWE ELEKTRYCZNE CITROEN C3.
WAHACZ LEWY TYŁ HONDA CIVIC 5D 96-00.
OGRANICZNIK DRZWI FORD MONDEO MK1 1993-1996.
KONSOLA KIEROWNICA AIR BAG PASY ALFA ROMEO 146.
SEAT CORDOBA IBIZA 99-02 ZDERZAK TYŁ BORDOWY.
KOMPLETNE WSPOMAGANIE HONDA CIVIC 92-95.
NISSAN SUNNY B11 (1982-) PÓŁOŚ PRZEGUB.
LAMPY DIODOWE OPEL CORSA C 00-06 BLACK LED DIODY.
ŻARÓWKA XENONOWA H1.
MERCEDES VITO CDI - CWIARTKA PRZEDNIA - L/P -.
SŁUPEK DACHOWY DO VW CADDY PRAWY - NOWY.
POKRYWA ZAWORÓW FORD MONDEO 1.6 1.8 2.0 CZESCI.
CITROEN ZX 1,4 1.4 ROZRUSZNIK.
MERCEDES W168 A KLASA LICZNIK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz