ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

SZCZĘKI HAMULCOWE FIAT PUNTO

MASKA FIAT TIPO BIAŁA AUTO .
SZCZĘKI HAMULCOWE FIAT PUNTO.
WENTYLATOR DMUCHAWA BMW E36 0130111188 KLIMA.
ALTERNATOR VW GOLF III POLO 1,4I.
LAMPY DIODOWE PEUGEOT 307 HB 01- RED LED DIODY.
LUSTERKO PRAWE ELEKTRYCZNE PEUGEOT 206 SW.
FELGI STAL. 4X100 56,5 5,5JX14 H2 ET39 4SZT OPEL.
AUTOFOTELE PRZÓD+TYŁ+BOCZKI. TOYOTA RAV 4 RAV4.
FILTR SKRZYNI E150-350/ ACCENT/ ELANTRA/ TIBURON.
KLAPA TYLNA VOLVO S80.
VW GOLF IV 1,9 TDI AJM VACU POMPA.
BAGAŻNIK DACHOWY SKODA OCTAVIA 2004- DOSKONAŁY.
MERCEDES E-KLASA 3.2 W210 W 210 85TYS MILL 98R..
NISSAN MICRA K11 96 R 5-DRZWIOWY - FOTELE KOMPLET.
CEWKA ZAPŁONOWA BMW E36 , BMW E34, BMW E32 AUTO.
ŁAPA I NAPINACZ RENAULT CLIO 1.5 DCI.
NISSAN VANETTE SERENA SILNIK 2.3 D 2002R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz