ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

MITSUBISHI L200 KLAPA TYŁ CZARNA

AUDI A8 02- REFLEKTOR PRZEDNI REFLEKTORY XENON KPL.
MECHANIZM OPUSZCZANIA SZYB LEWY TYŁ FOCUS II.
BŁOTNIK PRZEDNI LEWY BMW E36 1990-1995.
ORYGINAL ALFA ROMEO 17 CALI.
1.6 SR 8V AKL VW GOLF 4,BORA ,SEAT LEON TOLEDO.
OPEL VECTRA B SEDAN CWIARTKA BLOTNIK LEWY TYL.
BMW SERI 3 E92 COUPE CALY LEWY BOK.
VW GOLF 4 IV DACH 5D.
SEAT TOLEDO III DACH Z PODSUFITOWKA.
MITSUBISHI L200 KLAPA TYŁ CZARNA.
BMW E-64 SERI 6 CABRIO KLAPA TYŁ CZARNA.
MAZDA 323 BA 4-98 SEDAN USZCZELKA DRZWI.
CEWKA CEWKI ZAPŁONOWA RENAULT MEGANE 1.4 16V.
ROZRUSZNIK VW GOLF III POLO 1,4I.
GOLF 4 IV FOTEL PASAŻERA.
KRATKA KRATKI NAWIEWU PEUGEOT 307 FL 05.
MERCEDES S-KLASA (126) TARCZE ZIMMERMANN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz