ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

SZCZĘKI HAMULCOWE NISSAN SUNNY ALMERA 100 NX B13

LAMPA PRZEDNIA PRAWA DO SKODY FELICJI.
NAKLEJKA SPORT SAMOCHODOWA CHROM EMBLEMAT.
SKRZYNIA FORD ESCORT 1.6 16V 1994.
AKUMULATOR 180AH 1100A +L VOLVO FE FM FL II DAF.
ZAWIESZENIE TYŁ MERCEDES KLASA-C AUTO.
165/65R14 OPONY LETNIE KLEBER DYNAXER HP2 AUTO.
SZCZĘKI HAMULCOWE NISSAN SUNNY ALMERA 100 NX B13.
ROZRZĄD KPL. PASEK + ROLKI SKF OPEL 2.5 V6 3.0 V6.
MASKA OSŁONA SILNIKA KIA SPORTAGE NR134 ZAMIENNIK.
PASSAT B4 96 KANAPA Z ZAGŁOWKAMI I PODŁOKIETNIK.
TOYOTA RAV4 2.0 1994 - 2000 PODUSZKA SILNIKA.
PRZEPŁYWOMIERZ VOLVO C70 S60 S80 V70 XC BOSCH.
PANEL ALFA ROMEO 145.
PRIMERA P12 USZELKI DZRWI PRZEDNICH PRAWE LEWE.
ŚRUBA OCZKOWA MOCOWANIA PASÓW BLUE CITY SPARCO.
BMW 3 E91 PRAWE TYLNE DRZWI.
POMPA WSPOMAGANIA VW T4 T-4 T 4 SAMOCHODOWE MODELE.
RENAULT MASTER 2002> SZKLO WKLAD LUSTERKA SFERY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz