>>>>>>WEJDŹ PO CZĘŚĆ TUTAJ
ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.
SZCZĘKI HAMULCOWE NISSAN SUNNY ALMERA 100 NX B13
NAKLEJKA SPORT SAMOCHODOWA CHROM EMBLEMAT.
SKRZYNIA FORD ESCORT 1.6 16V 1994.
AKUMULATOR 180AH 1100A +L VOLVO FE FM FL II DAF.
ZAWIESZENIE TYŁ MERCEDES KLASA-C AUTO.
165/65R14 OPONY LETNIE KLEBER DYNAXER HP2 AUTO.
SZCZĘKI HAMULCOWE NISSAN SUNNY ALMERA 100 NX B13.
ROZRZĄD KPL. PASEK + ROLKI SKF OPEL 2.5 V6 3.0 V6.
MASKA OSŁONA SILNIKA KIA SPORTAGE NR134 ZAMIENNIK.
PASSAT B4 96 KANAPA Z ZAGŁOWKAMI I PODŁOKIETNIK.
TOYOTA RAV4 2.0 1994 - 2000 PODUSZKA SILNIKA.
PRZEPŁYWOMIERZ VOLVO C70 S60 S80 V70 XC BOSCH.
PANEL ALFA ROMEO 145.
PRIMERA P12 USZELKI DZRWI PRZEDNICH PRAWE LEWE.
ŚRUBA OCZKOWA MOCOWANIA PASÓW BLUE CITY SPARCO.
BMW 3 E91 PRAWE TYLNE DRZWI.
POMPA WSPOMAGANIA VW T4 T-4 T 4 SAMOCHODOWE MODELE.
RENAULT MASTER 2002> SZKLO WKLAD LUSTERKA SFERY.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz