ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

TŁOK TŁOKI SIL OPEL ASTRA CORSA 1.7 Y17DTL ISUZU

VW POLO TDI KOMPUTER STACYJKA 0281010503 KOMPLET.
RENAULT MEGANE 99/02-LAMPA TYŁ L/P.
NOWA KOŃCÓWKA DRĄŻKA PASSAT AUDI A4 A6 A8.
NIEBIESKIE ŚWIECĄCE SPRYSKIWACZE CHROM.
MERCEDES VITO 638 ZBIORNICZEK SPRYSKIWACZY.
TŁOK TŁOKI SIL OPEL ASTRA CORSA 1.7 Y17DTL ISUZU.
PRZEŁACZNIKI POD KIEROWNICĄ FOCUS II 06R.
POKROWIEC PLANDEKA NA SAMOCHOD AUTO L - NIEMIECKI.
OPONY Z FELGAMI 12.00 X 18".
ZAWÓR EGR VOLVO D5 DIESEL S60 S80 V70 XC90.
BOCZEK PRZEDNI PRZÓD PRAWY BERLINGO PARTNER.
REFLEKTOR PRAWY TOYOTA RAV4 2003-2005.
CITROEN C5 BELKA SANKI WOZEK.
NAPINACZ PASKA WIELOKLINOWEGO VW LT TDI AUTO.
PILOT KLUCZYK HYUNDAI.
ORG CZUJNIK TEMP PŁYNU CHOD 4-STYKI VW AUDI.
TOYOTA FJ CRUISER PO 2006 SZYBA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz