ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

VACUM POMPA FORD SMAX, MONDEO 2,0 TDCI

EGR-ZAWÓR VOLVO, FORD SMAX , MONDEO 2,0 TDCI.
EGR- ZAWÓR PEUGEOT, VOLVO, FORD 2,0 HDI/TDCI.
VACUM POMPA FORD SMAX, MONDEO 2,0 TDCI 2008R..
PEUGEOT,CITROEN ,FORD, 2,0HDI TURBOSPRĘŻARKA.
PRZYCISK POWER FORD MONDEO 2009.
FORD MONDEO,KUGA,CMAX SMAX PRZEPŁYWOMIERZ.
CEWKA ZAPŁONOWA ORG AUDI VW SKODA 058905105.
TERMOSTAT BMW E46 E39 E38 X5 M57 330D 530D 730D.
LAMPA PRZEDNIA LEWY REFLEKTOR PEUGEOT 406 95-99.
WSKAŹNIK AFR 52MM JACKY TUNING NOWE DASZEK AUTO.
MAZDA 323 BA 4-98 SEDAN USZCZELKA DRZWI - KAROSERI.
SONDA LAMBDA NTK OPEL ASTRA VECTRA SILNIK X20XEV.
OPEL OMEGA B ZACISK HAMULCOWY PRAWY PRZÓD.
GOLF III KIEROWNICA POD AIRBAG.
FORD COURIER 97 R SILNIK 1,8 DIESEL.
JEEP COMPASZROTPO 2007 SZYBA PRZEDNIA NOWA DOWÓZ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz