ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

PRZEPUSTNICA FORD PROBE 2.2 GT '91

KRÓCIEC TERMOSTATU GOLF IV AUDI A3 OCTAVIA P93.
MASKA POKRYWA SILNIKA TOYOTA COROLLA 98-00 R..
SKRZYNIA BIEGÓW CLIO II 1.2 8V AUTO.
AUDI A8 S8 SILNIK 5.2 V10.
MITSUBISHI LANCER 2006 PRÓG I SŁUPEK LEWY.
SILNIK WYCIERACZEK PRZOD VOLVO 440 GL 1,6I 92R.
BLASZKA MONTAŻOWA UNIWERSALNA.
DRZWI TYŁ PRAWE AUDI A4 A-4 8E0 KOMBI COMBI.
HONDA CIVIC AERODECK 98R LISTWA DRZWI PRAWY PRZOD.
CHŁODNICA +WENTYLATORY DO MITSUBISHI CARISMA.
PRZEPUSTNICA FORD PROBE 2.2 GT '91.
PRZELACZNIK KIERUNKOWSKAZOW VOLVO 440 GL 1,6I 92R.
REZONATOR POWIETRZA KIA RIO 1.3 01R.
SKODA FELICJA LUSTERKO ORGINAL.
NAPINACZE PASÓW CITROEN BERLINGO 2004 ROK.
MITSUBISHI 3000GT FTO KLAMKA WEWNETRZNA LEWA.
PRZELACZNIKI MANETKI SEAT IBIZA VW CORDOBA 95 00R.
SPORTOWY KOLEKTOR WYDECHOWY HONDA PRELUDE 97 + VT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz