ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

SUBARU FORESTER 2.0 AUTOMAT

HYUNDAI H1 H-1 H200 2006 ROK- WEZE OLEJOWE.
ZDERZAK TYŁ OPEL ASTRA 3 III HB.
ZDERZAKI TOYOTA AVENSIS PRZÓD TYŁ 03->.
POMPA HAMULCOWA SERWO FORD PROBE 2.2 GT '91.
RENAULT MODUS ATRAPA KRATKA ŚRODKOWA ZDERZAKA PRZ.
PRZEPUSTNICA VECTRA B 1,6 16V.
KOMPUTER MODUŁ STEROWNIK PEUGEOT 307 2.0 HDI.
OPONY GOODYEAR EAGLE NCT5 195/55R16 87H LETNIE.
SUBARU FORESTER 2.0 AUTOMAT.
BŁOTNIK TYŁ TOYOTA AVENSIS KOMBI 98-02.
VW SHARAN 1.9 TDI 115 KM AUTOMAT 2OO2-3 ROZRUSZNIK.
CORSA B COMBO 1,5 DIESEL 1,5 TD 1,7 TD CHŁODNICA.
HONDA CIVIC AERODECK 1998 R LISTWA DRZWI PRAWY TYL.
OPEL OMEGA B C MECHANIZM OPUSZCZANIA SZYB TYŁ L/P.
OPEL VECTRA B MECHANIZM OPUSZCZANIA SZYB LP I PP.
AUDI C4 A6 MECHANIZM OPUSZCZANIA SZYB PP.
HONDA CIVIC 97R MECHANIZM OPUSZCZANIA SZYB LP I PP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz