ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

PEUGEOT PARTNER 1.9 D 98 - KOLEKTOR WYDECHOWY

RENAULT MASTER LISTWA BOCZNA BŁOTNIKA NOWA.
KRÓCIEC TERMOSTATU LUPO POLO IBIZA CORDOBA P87.
KLOCKI BOSCH PRZÓD VOLVO S60 S80 V70 II XC70.
RA2 HSZROTLP 15''4X114,3 KIA NOWE FELGI ALUMINIOWE.
PEUGEOT PARTNER 1.9 D 98 - KOLEKTOR WYDECHOWY.
PODUSZKI POWIETRZNE SEAT IBIZA KIEROWCA I PASAŻER.
ŁOŻYSKO KOŁA PIASTY PRZEDNIEJ FORD 1998-2004.
RENAULT MEGANE II 03R KOLUMNA WSPOMAGANIE.
PRZEDNIA MASKA PASSAT B5 , INNE CZESCI.
TULEJA (GUMA) STABILIZATORA PRZÓD TOYOTA AVENSIS.
POMPA WSPOMAGANIA SUZUKI BALENO 1.6 16V.
SPRĘŻYNA TYŁ TYLNA LEWA CITROEN C3.
BELKA TYLNA ZAWIESZENIA AUDI A6 KOMBI 4X4 1999.
BOCZEK PRZEDNI PRZÓD LEWY BERLINGO PARTNER.
DODGE NITRO PO 2007 SZYBA NOWA DOWÓZ.
PODNOŚNIK ELEKTRYCZNY OPEL VECTRA B ZAMIENNIK.
DRZWI PRZEDNIE PRAWE RENAULT CLIO 1,2 8V 91R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz