>>>>>>WEJDŹ PO CZĘŚĆ TUTAJ
ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.
TŁUMIK ŚRODKOWY VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4
SUZUKI GRAND VITARA 04 ROK PRZEPŁYWOMIERZ.
WSPORNIK ŁAPA MERCEDES W202.
NOWE WISKO SPRZĘGŁO WISKOTYCZNE BMW E36 E30 E34.
TŁUMIK ŚRODKOWY VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 2.5.
ZAMEK WKŁADKA ZAMKI DRZWI RENAULT MEGANE CLIO II.
PAS BEZPIECZEŃSTWA RENAULT MEGANE SCENIC.
VW NEW BEETLE KLOCKI HAMULCOWE ZIMMERMANN.
VW GOLF IV KLOCKI HAMULCOWE ZIMMERMANN.
SEAT LEON (1M) KLOCKI HAMULCOWE ZIMMERMANN.
LAMPA TYŁ OPEL ASTRA HB R ORYGINALNA USZKODZONA.
AUDI TT (8N) KLOCKI HAMULCOWE ZIMMERMANN.
AMORTYZATOR PRAWY TYŁ HONDA CIVIC 5D 96-00.
SEAT CORDOBA IBIZA 99-02 KLAPA TYŁ KOMPLETNA.
NOWY SWORZEN WAHACZA GOLF PASSAT VENTO TOLEDO.
ATRAPA CHRAJSLER VOJAGER 91-95R.NOWA.
PÓŁOŚ DŁUGA PRAWA RENAULT LAGUNA II 2 1.9 DCI.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz