ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

LISTWA DRZWI NISSAN ALMERA 1,6 16V 98'

LUPO AROSA 98-02R 1.4 1.6 SERWO POMPA HAMULCOWA.
FORD GALAXY VW SHARAN ALHAMBRA WAHACZ PRAWY.
IMMOBILIZER ALFA 166 2,4 JTD.
WYCIERACZKI CLIO II CIVIC GRANDE PUNTO A CLASS 169.
POKROWIEC PLANDEKA NARZUTA OCHRANIACZ AUTO XL.
BMW X5 X3 KIEROWNICA SKÓRZANA WIELOFUNKCYJNA.
BMW 5 E61 E60 ANTENA WEWNETRZNA PASSIVE ACCESS.
OPEL SINTRA 1999 BŁOTNIK LEWY PRZEDNI.
POMPA WODY SKF GRANDE PUNTO PALIO STILO STRADA.
LISTWA DRZWI NISSAN ALMERA 1,6 16V 98'.
VOLVO V40 ZDERZAK PRZEDNI.
SPRĘŻYNY FIAT CINQUECENTO SEICENTO 40/40MM OD FK.
MAZDA 323F 98-00 PROGI I OSŁONY P,L PRZÓD TYŁ.
BŁOTNIK LEWY TYŁ VECTRA B CZESCI UŻYWANE.
CEWKA ZAPŁONOWA DAEWOO MATIZ.
185/65/15 BRIDGESTONE B250 7MM.
WKŁAD ZAMKA DRZWI MALUCH 126P ELEGANT PV8.
SCENIC 99-02 ZBIORNICZEK SPRYSKIWACZY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz