ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

OPEL OMEGA B SPRĘŻYNA PRZÓD, PRZEDNIA

METALOWA ZŁĄCZKA ŁĄCZNIK WĘŻA GUMOWEGO 16MM.
MECHANIZM ZMIANY BIEGÓW FORD MONDEO MK1 CZĘŚCI.
OPEL OMEGA B SPRĘŻYNA PRZÓD, PRZEDNIA.
BMW 6 E64 CABRIO WNETRZE CZARNA SKORA.
VW PHAETON DESKA ROZDZIELCZA KONSOLA ZESTAW.
BMW 6 E64 CABRIO WNETRZE CZARNA SKORA.
POMPY WTRYSKOWE VW, AUDI, SEAT, SKODA.
1,9 TDI 105KM BLS GLOWICA I SILNIK NA CZESCI.
AUDI A6 4F0 2005R 3,0TDI QUATTRO TIPTRONIC TYP GZW.
LUSTERKO PRAWE ELEKTRYCZNE RENAULT MEGANE II.
SEAT IBIZA III 2002-2008 PRAWE MANUALNE.
VW GOLF 5 PLUS PRAWE ELEKTRYCZNE KOMPLETNE.
SEAT TOLEDO II BŁOTNIK ĆWIARTKA LEWY TYŁ.
MITSUBISHI L200 2009R 2.5 DID.
VW GOLF IV BŁOTNIK ĆWIARTKA LEWY TYŁ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz