ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

POMPA PALIWA NOWA KOMPLETNA SKODA FABIA VW GOLF IV

NOWE LETNIE NEXEN N2000 205/60R16.
SŁUPEK PRÓG LEWY HONDA CIVIC 5D 96-00.
POMPA PALIWA NOWA KOMPLETNA SKODA FABIA VW GOLF IV.
SILNIK 1.9 TDI 105 KM BKC, GOLF V,AUDI, KOMPLETNY.
SEAT CORDOBA IBIZA 99-02 DRZWI LEWY PRZÓD.
VOLKSWAGEN T4 2.4 TD CHŁODNICA.
SPRĘŻYNY OPEL ASTRA G TYŁ KAYABA.
SEAT LEON 00R. PODNOŚNIK LEWY TYŁ MANUALNY.
AUDI A4 2.0 TDI WIATRAK WENTYLATOR 09 ROK.
ZWROTNICA PIASTA NISSAN MICRA K10 ABS LEWA RR.
RURA SILNIKA ALHAMBRA, SHARAN, GALAXY 1.9 TDI '01.
CITROEN C5 2 FL POMPA VACU VACUM.
ZDERZAK TYLNY VW CROS POLO 05- NR113 ZAMIENNIK.
PEUGEOT 206 BELKA TYLNA.
AUDI A4 CABRIO SKÓRY KOMPLET IGŁY ROK PR.2006.
VOLVO 480 RAMIĘ WYCIERACZKI TYŁ.
KIEROWNICA SKÓRZANA Z MULTIFUNKCJĄ AUDI A8.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz