ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

TŁUMIK ŚRODKOWY NUBIRA II 1.6

TŁUMIK ŚRODKOWY NUBIRA II 1.6.
SILNIK WYCIERACZEK PZREDNICH FORD FIESTA +MECHANIM.
ATRAPA/GRILL 4 OTWORY VW GOLF II 2 84-91.
PRZEGUB TIPO TEMPRA CROMA THEMA Z ABS METELLI NOWY.
LAMPA KOMPLETNA MAZDA6 MAZDA 6 DUZO CZESCI.
KIERUNKOWSKAZ BOCZNY FIAT MAREA, MAREA WEEKEND.
POMPA WSPOMAGANIA ASTRA VECTRA CALIBRA NOWA.
SPRĘŻYNA FORD SCORPIO 2.0 1985-1992 PRZÓD.
SPRĘŻYNA ESCORT KOMBI 1983-1990 TYŁ NIEMIECKA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz