ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

ROZRUSZNIK VW GOLF V 2.0 TURBO

SMART POMPA ABS 0265234306 0 265 234 306.
FIAT SIENA , PALIO -SUPER GUMA+.
ORYGINALNY FILTR POWIETRZA PANDA.
ZDERZAK PRZEDNI RENAULT MEGANE 99-02.
SPREZARKA KLIMATYZACJI RENAULT CLIO 1.6 16V 1148H.
HONDA CIVIC 2001R 1,4 B REZONATOR POWIETRZA.
GOLF III LICZNIK BENZYNA ANGLIK 1H0 919 910 CX.
LAMPY DIODOWE PEUGEOT 307 HB 01- CHROME LED DIODY.
SEAT LEON 00R. LAMPKA WEWNĘTRZNA.
FORD COURIER 97 ROK DRZWI LEWY PRZÓD.
SSANG YONG REXSTON 2007R LUSTERKO PRAWE.
WAHACZ POPRZECZNY LEWY NISSAN 100 NX SUNNY 89-00.
NOWY REFLEKTOR MAZDA 323 323F 94-98 PRAWY.
PASEK ROZRZĄDU MAZDA 323 1.6 MX5 1.6 XEDOS 6 1.6.
AMORTYZATOR LEWY TYŁ HONDA CIVIC 5D 96-00.
BŁOTNIK PRZEDNI PRAWY BMW E36 1990-1995.
ROZRUSZNIK VW GOLF V 2.0 TURBO 2005-09R..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz