ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

SILNIK LUBLIN 2.4 TURBO DIESEL

KOŁA ZEBATE HONDA CIVIC/CRX 88-92R D16A9.
MAZDA 626 2.5 V6 IV GE SAMOCHODOWE CZĘŚĆ.
SIŁOWNIK TELESKOP KLAPY AUDI A6 KOMBI 97-.
SCIANA GRODZIOWA - SEAT IBIZA II FL 00R 3D.
KIEROWNICA MINI COOPER NOWA SKÓRA MORRIS.
ROLETA BAGAŻNIKA MERCEDES R-KLASA W251.
CZUJNIK ABS BMW E32 E34 PRZÓD BOSCH NOWY.
REFLEKTOR AUDI A6 97-01 NOWY LEWY.
LAMPY CHRYSLER JEEP GRAND CHEROKEE SOCZEWKI BLACK.
CHŁODNICA WODY SUZUKI SX4 2006-.
FOTELE PRZEDNIE I TYLNE DO VW GOLF IV 3D.
LINKA GAZU AUDI 80 1,6 86- ROK. NOWA..
SILNIK LUBLIN 2.4 TURBO DIESEL MOTO.
VOLVO 480 KLOSZ LAMPY.
OPEL ZAFIRA FELGA STALOWA 15 CALI.
ROZRUSZNIK ALTERNATOR FORD ESCORD 1.8 TD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz