ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

FIAT BRAVO BRAVA 1.4 12V KOMPUTER SILNIKA

AMORTYZATOR OPEL FRONTERA DŁUGI TYŁ MONROE.
VW PASSAT B5 TASMA POD KIEROWNICE.
SPORT TARCZE VW GOLF I II POLO SEAT IBIZA WER. GT.
RENAULT MEGANE II 03R 3D ZDERZAK TYŁ TYLNY.
MERCSTYLE - ZDERZAK MERCEDES 211 W211 LIFTING .
LINKA LINKI ZMIANY BIEGÓW AUDI A6 1998R.
NOWA POMPA WSPOMAGANIA PEUGEOT 307.
ZDERZAK TYŁ MAZDA CX7 CX 7 CX-7.
4 ALUFELGI 7JX15H2 ET-38. OPONY LETNIE 195/50R15.
FIAT BRAVO BRAVA 1.4 12V KOMPUTER SILNIKA -AUTO.
PODNOŚNIK SZYBY TYŁ BMW E65 2002.
ZAWIAS ZAWIASY MASKI OPEL CORSA D CORSA-D PRAWY GM.
MITSUBISHI 3000GT FTO KLAMKA WEWNETRZNA PRAWA.
VOLVO S40 V40 97R 1,8 B WENTYLATOR DMUCHAWA.
TYLNY ZDERZAK OPEL ASTRA 1.6 16V.
FELGI Z OPONAMI DO AUDI SAMOCHODOWE 16".
PEUGEOT 306 ZDERZAK.
LICZNIK LICZNIKI ZEGARY MERCEDES W126 SE '86.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz