ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

AMORTYZATORY TYŁ SACHS ESPERO LANOS ASTRA VECTRA

KOŁPAKI CHRYSLER VOYAGER 16.
SPREZARKA KLIMATZYACJI KIA SPORTAGE 1997 ROK.
HONDA CIVIC SEDAN-HYBRID 2006-2009R.
DAEWOO NUBIRA II WKLADKA ZAMKA.
GOLF 4 IV AIR BAG BOCZNY W FOTEL PODUSZKA POWIETRZNA.
OPEL VECTRA C WAHACZ DOLNY ALUMINIOWY WACHACZE.
FORD COURIER 95-99 ROK BŁOTNIK LEWY PRZÓD.
AMORTYZATORY TYŁ SACHS ESPERO LANOS ASTRA VECTRA.
CZESCI KOMPLETNY SILNIK CLIO II 03R 1,2 16V.
ZAMEK Z DRZWI LEWY TYL MERCEDES 190.
AUDI A4 95- FELGI OPONY KOŁA.
BMW 5 E28 82-88R BŁOTNIK LEWY NOWY.
WAŁ KORBOWY BMW 2.4 TURBO DIESEL TD.
SUZUKI GRAND VITARA 04 R ZBIORNICZEK SPRYSKIWACZY.
CZĘŚCI RENAULT 19 1,4 BENZYNA DUŻO I UŻYWANE.
LUSTERKO LEWE RĘCZNE CITROEN C3.
CARAVAN VOYAGER GUMKI OSŁONKI ZACISKU PROWADNIC.
BŁOTNIK BIPPER-NEMO-FIORINO PRAWY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz