ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

E36 E30 M43 M40 1.6 1.8 AUTO SKRZYNIA BIEGÓW

VW PASSAT B5 KOMBI 96 - 00 KLAMKA DRZWI.
PEUGEOT 206 1.1 2000 - ROZRUSZNIK.
ZAMEK DRZWI PRZÓD PRAWY NEXIA - ORYGINAŁ NOWY.
KOMPUTER DO FIATA PUNTO II.
VECTRA B 1.8 16V B SKRZYNKA BEZPIECZNIKÓW.
PEUGEOT 406 KLAMKA WEWNĘTRZNA.
POMPA WTRYSKOWA OPEL 1,7 CDTI DENSO.
POKRYWA SILNIKA SKODA 120 S105.
VOLVO ZDERZAK METALOWY FH 12, FH12.
MERCEDES SPRINTER 2,9 TDI - KOMPUTER BEZ IMMO.
AIRBAG PASAŻERA OMEGA B.
OMEGA B FOTELE , KANAPA , WELUR KOMPLET.
E36 COMPACT , KANAPA, CZARNA.
E36 E 36 KONSOLA COMPACT.
E36 E 36 SERWO POMPA HAMULCOWA.
E30 "KRÓTKIE " GETRAGI.
E36 E30 M43 M40 1.6 1.8 AUTO SKRZYNIA BIEGÓW.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz