ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

OPEL KADET PRAWE SZKŁO REFLEKTORA

LAMPA PRZEDNIA LEWY REFLEKTOR PEUGEOT 405.
VW PASSAT B5 - ATRAPA, GRILL, KRATKA W ZDERZAK.
OPEL KADET PRAWE SZKŁO REFLEKTORA.
HONDA CITY 2006-2008 LUSTERKO.
RENAULT MASTER 1998- NAROŻNIK TYŁ L+P.
AUDI A6 BOCZEK DRZWI LEWY TYŁ 4B0867305 - CZESCI.
LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PRAWE ORG.NEXIA 95-98.
FORD MONDEO MK3 LAMPKA OŚWIETLENIA KABINY.
MITSUBISHI GALANT PIASTA PIASTY TYŁ 97 WZWYŻ.
RENAULT ESPACE II 2.8 V6 ŁAPY SKRZYNI BIEGÓW.
ZDERZK TYŁ TURAN Z CZUJNIKAMI COFANIA.
ZDERZAK PRZÓD JEEP COMMANDER NOWY MODEL.
225 / 55 R16 TANIE OPONY 225 55 R16 LATO.
FELGI ADVANTI RACING 15 4X114,3 TOYOTA,HONDA,VW.
HALOGEN VW POLO - AUTO 033.
RURKA LEJEK PROWADNICA BAGNETU VW AUDI A4 97-01.
LAMPY DIODOWE ROVER 200 25 95-05 BLACK LED DIODY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz