ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

REFLEKTOR VW BORA Z HALOGENEM 98-05

HALOGEN ESPACE 91-97.
CZUJNIK PODCIŚNIENIA 191906283A VW SEAT AUDI SKOD.
ALFA ROMEO 33 BOCZEK DRZWI PRZÓD I TYŁ.
REFLEKTOR VW POLO CLASSIC 96-01 H4 NOWY.
REFLEKTOR FIAT BRAVO BRAVA.
REFLEKTOR RENAULT KANGOO 98-02 NOWY.
HALOGEN RENAULT MEGANE 99-02 NOWY.
AMORTYZATOR BMW E36 PRZÓD BILSTAIN B4-GAS.
NAKLADKI CHROMOWANE NA KLAMKI GRANDE PUNTO 4D.
NAKLADKI NA GRILL CHROMOWANE VW BORA.
ZDERZAK FIAT PANDA PRZOD CZARNY NOWY.
REFLEKTOR VW BORA Z HALOGENEM 98-05 NOWY.
REFLEKTOR FORD FIESTA 1996-99 NOWY.
HALOGEN FORD FIESTA 2002-05 NOWY VALEO.
HALOGEN VW T5 2003> NOWY.
REFLEKTOR CHRYSLER VOYAGER, DODGE 1996-2001 CHROM.
REFLEKTOR VW T4 CARAVELL 2XRING CHROM FK.
HALOGENY BMW E34 CLEAR IN.PRO BMW 5E34.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz