ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

KOMPLET PODUSZEK POWIETRZNYCH SUZUKI WAGON R+

LAGUNA II PODUSZKA PASAŻERA AIR BAG.
ESPACE 4 MAGLOWNICA CZĘŚCI KOLUMNA KIEROWNICZA.
ESPACE III 3 MAGLOWNICA KOLUMNA KIEROWNICZA.
RA2 HSZROTLP 15''4X100 VW AUDI NOWE FELGI ALUMINIOWE.
ALTERNATOR FORD ESCORT 12 V ORYGIAŁ NOWY.
SZYBA TYŁ TYLNA BMW E65 2002 GLIWICE RR.
TYLNA KLAPA ZIELONA VW PASSAT B5 ZIELONA 96-00R.
KOMPLET PODUSZEK POWIETRZNYCH SUZUKI WAGON R+.
SERVO AUDI A8 (AUTOMAT)KOMPLET.
SERVO GOLF 4 1.6 KOMPLET.
SERVO AUDI A4 A6 PASSAT B5 2.5TDI (AUTOMAT)KOMPLET.
SERVO AUDI A6 AUTOMAT KOMPLET.
SILNIK VW GOLF III 1.8 ABS 91-94.
SILNIK MERCEDES W202 C200 2.0 93-98 111.941.
TURBINA TURBOSPRĘŻARKA OPEL 2.0 DTH T15.
SKRZYNIA BIEGÓW MANUAL BMW E34 2.0 R6 24V.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz