>>>>>>WEJDŹ PO CZĘŚĆ TUTAJ
ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.
VW GOLF 3 1.9TDI ; POMPA WTRYSKOWA
KOMPUTER FORD ESCORT 1.3 HB.
VW SHARAN FORD GALAXY DYWANIKI ORGINAL WELUR.
MODUŁ KOMFORTU BSI VW PASSAT ROK 1998.
VOLKSWAGEN T4 2.4 TD SWORZEŃ Z PIASTĄ TYLNY P.
KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO FORD TRANSIT 00-.
VW GOLF 3 1.9TDI ; POMPA WTRYSKOWA.
VW GOLF IV 1,9 TDI AJM GLOWICA.
ŁOZYSKO PIASTA KOŁA TYŁ TOYOTA CAMRY HIGHLANDER.
255/35R19 96V DUNLOP SP WINTER SPORT 3D 255/35/19.
PRZEŁĄCZNIK ŚWIATEŁ AWARYJNYCH MERCEDES NOWY.
MASKA OPEL ASTRA G ASTRA II NOWA I UŻYWANA.
VW GOLF II WŁĄCZNIK WŁĄCZNIKI ŚWIATEŁ.
VW GOLF II PRZEŁĄCZNIK MFA.
TOYOTA CELICA PODNOŚNIK MECHANIZM SZYB.
VOLVO 440 460 PODNOŚNIK MECHANIZM SZYB PRAWY.
OPEL OMEGA B PODSUFITÓWKA PODSUFITKA KOMBI.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz