ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

VW GOLF 3 1.9TDI ; POMPA WTRYSKOWA

DRZWI PRAWE GOLE SUZUKI VITARA 1997 ROK.
KOMPUTER FORD ESCORT 1.3 HB.
VW SHARAN FORD GALAXY DYWANIKI ORGINAL WELUR.
MODUŁ KOMFORTU BSI VW PASSAT ROK 1998.
VOLKSWAGEN T4 2.4 TD SWORZEŃ Z PIASTĄ TYLNY P.
KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO FORD TRANSIT 00-.
VW GOLF 3 1.9TDI ; POMPA WTRYSKOWA.
VW GOLF IV 1,9 TDI AJM GLOWICA.
ŁOZYSKO PIASTA KOŁA TYŁ TOYOTA CAMRY HIGHLANDER.
255/35R19 96V DUNLOP SP WINTER SPORT 3D 255/35/19.
PRZEŁĄCZNIK ŚWIATEŁ AWARYJNYCH MERCEDES NOWY.
MASKA OPEL ASTRA G ASTRA II NOWA I UŻYWANA.
VW GOLF II WŁĄCZNIK WŁĄCZNIKI ŚWIATEŁ.
VW GOLF II PRZEŁĄCZNIK MFA.
TOYOTA CELICA PODNOŚNIK MECHANIZM SZYB.
VOLVO 440 460 PODNOŚNIK MECHANIZM SZYB PRAWY.
OPEL OMEGA B PODSUFITÓWKA PODSUFITKA KOMBI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz