ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

FORD FIESTA (1989-) DMUCHAWA WENTYLATOR NAWIEW

OPEL ROZMIAR 16 NOWY MODEL.
WSPORNIK ZAWIESZENIA SILNIKA UNO 1,0 ORG.FIAT NOWY.
FORD FIESTA (1989-) DMUCHAWA WENTYLATOR NAWIEW.
VOLVO 440 460 FELGI OPONY KOŁA.
PRZEPUSTNICA FORD MONDEO 1.6 16V CZESCI.
PRZEWÓD WYSPRZĘGLIKA PASSAT B5 TDI LIFT.
RENAULT CLIO RENAULT 19 CHŁODNICA WODY NOWA VALEO.
SUZUKI GRAND VITARA 04 ROK POMPKA HAMULCOWA.
ROZRUSZNIK BMW E39 528 528I 2.8 AUTOMAT.
AUDI A4 8K0 SCHOWEK BEŻOWY.
AUDI TT TAPICERKA DRZWI PRAWA.
FELGI ALUMINIOWE Z OPONAMI 17..
AUDI A2 POMPA ABS.
AUDI A6 2,5 TDI V6 POMPA WTRYSKOWA 059 130 106E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz