ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

DAEWOO LANOS SKRZYNIA BIEGÓW

FELGA MSW 20-5 7JX16" 5X112.
WAHACZ DOLNY PRAWY PRZÓD HONDA CIVIC 98-00.
JEEP GRAND CHEROKEE WJ 3.1 TD OBUDOWA TERMOSTATU.
ALTERNATOR FORD MONDEO TDI 1,8 96R.
BMW 3 E46 COUPE 3D SZKŁO LEWE 95LA.
FELGI 17'' DO OPLA.
LAMPY REFLEKTORY RENAULT CLIO 2 98-01 RINGI CHROME.
300M CONCORD INTREPID TARCZA TARCZE PRZÓD.
KLAMKA Z DRZWI LEWY TYL MERCEDES 190.
ROZRUSZNIK OPEL VECTRA B 2.5 V6.
DAEWOO LANOS SKRZYNIA BIEGÓW KPL. SZROT UŻYWANE.
MAZDA 323F BJ 98-02 ZBIORNICZEK PŁYNU WSPOMAGANIA.
RYGIEL RYGLE DRZWI PRZOD RENAULT CLIO II 98 3D 1,2.
ZWROTNICA PIASTA SEAT ALHAMBRA ABS LEWA GLIWICE RR.
VW AUDI SEAT SKODA 1.6 OBUDOWA FILTRA POWIETRZA.
SIŁOWNIKI TELESKOPY RENAULT KANGOO 98-02 GAZ.
SUPER PROGI, SPOILER OPEL CORSA B TUNING NOWE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz