ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

POMPA WSPOMAGANIA VW T4 T-4

ŚRUBA OCZKOWA MOCOWANIA PASÓW BLUE CITY SPARCO.
BMW 3 E91 PRAWE TYLNE DRZWI.
POMPA WSPOMAGANIA VW T4 T-4 SAMOCHODOWE MODELE.
RENAULT MASTER 2002> SZKLO WKLAD LUSTERKA SFERY.
FELGA OZ ADRENALINA 7,5JX16" 5X112.
ALUFELGI MERCEDES 210 124 202 CLK.
VW POLO CLASSIC 1.6 97 - KLAMKA P T.
AUDI A6 97-01 LUSTERKO LEWE NOWE.
LISTWA LISTWY DACHOWE CHROM GÓRNE ROVER 75.
KIEROWNICA CITROEN C3 03-05ROK.
VW POLO GOLF SEAT PASSAT KOŁO DOJAZDOWE.
PRZEWODY ZAPŁONOWE AUDI A3 SKODA SEAT VW GOLF IV.
ROZRUSZNIK MERCEDES W202.
DEKIEL POKRYWA SILNIKA GOLF IV 1.6 SR.
MAZDA CX-9 CX9 PO 2007 SZYBA PRZÓD NOWA.
FORD FOCUS FIEST PUMA SILNIK KROKOWY XS4U9F715D.
LAND ROVER FREELANDER OPORNICA DMUCHAWY REZYSTOR.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz