ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

KIERUNKOWSKAZ SKODA OCTAVIA PRAWY

WLEW PALIWA FORD MONDEO MK1 1.6 16V HETCHBACK.
TANIE DYWANIKI WELUROWE TOYOTA YARIS OD 05 +.
PANEL STEROWANIA NADMUCHEM MAZDA 323F 92.
HONDA CIVIC UFO 06-09 ZAWIAS MASKI.
KLAKSON RENAULT TWINGO 98 - 05.
BMW E38 E39 MODULY KOMFORTU GM III.
FIAT MAREA BRAVA 2.0 20V GŁOWICA Z WAŁKAMI.
REGENERACJA PRZEKŁ. KIEROWNICZEJ AUDI A-6.
A4 SEDAN TYLNIA KLAPA KOMPLETNA.
KIERUNKOWSKAZ SKODA OCTAVIA PRAWY.
CHRYSLER VOYAGER II 95-00 SZYBA PRZEDNIA CZOŁOWA.
STACYJKA FORD FIESTA 1.8D.
OPEL OMEGA XENON P REFLEKTOR PRZEDNI.
FORD FOCUS 1.8 16V ZETEC99R ZACISK HAMULCOWY PRAWY.
KATALIZATOR ALFA ROMEO 147 1.6 16V 03R..
SKRZYNIA BIEGÓW DUKATO 2,8D 15CALI 2000ROK.
RENAULT PREMIUM DXI ZDERZAK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz