ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

EGR- ZAWÓR PEUGEOT, VOLVO, FORD 2,0 HDI/TDCI

DENSO ŚWIECA KJ20CR-L11 ACCORD CIVIC CR-V FR-V.
HAK HOLOWNICZY AUDI A4 1,8 T A6 A8 HAKI HOLOWNICZE.
SILNIK VECTRA B OMEGA B ASTRA G 2.0 16 V 136 KM.
REFLEKTOR AUDI A6 97-01 NOWY PRAWA.
LUSTERKO IVECO DAILY FIAT DUCATO CITROEN C25.
MERCEDES CL-KLASSE (C140) 1991-1996 BŁOTNIK PRAWY.
VW GOLF 5 CZESCI-BLOTNIKI GOLF V.
DRZWI PRAWY TYL NEON 95R 2,0L.
DAEWOO NUBIRA II MOCOWANIA UCHWYT CHLODNICY 2SZT.
RENAULT LAGUNA 2 MEGANE 2 FELGI + OPONY 225/45R17.
SUZUKI GRAND VITARA 04 R POMPKA SPRZĘGŁA.
LUSTERKO SPRINTER 2004 ANGLIK.
WZMOCNIENIE CZOŁOWE ZAMEK TOYOTA YARIS 99 3D.
SILNIK 1.6 8V MEGANE SCENIC KOD K7M ZAMIENNIK.
SIŁOWNIK TELESKOP KLAPY GOLF III 92-99 KOMBI.
LAMPY DIODOWE FORD FIESTA MK6 02-08 RED LED.
EGR-ZAWÓR VOLVO, FORD SMAX , MONDEO 2,0 TDCI.
EGR- ZAWÓR PEUGEOT, VOLVO, FORD 2,0 HDI/TDCI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz