ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

SKRZYNIA BIEGÓW ROVER 2,0 TD

1. DAEWOO NUBIRA I 99R NADKOLE PRAWY PRZOD.
2. KOSTKA STACYJKI OPEL CALIBRA ASTRA VECTRA TIGRA.
3. CITROEN C4 PICASSO 2009 ROK BOCZKI BAGAZNIKA.
4. FORD FOCUS 00R LISTWY DRZWI.
5. ESCORT SILNIK XR3.
6. LISTWA ŻARÓWKOWA LAMPY TYLNEJ CITROEN BX.
7. PROGI FORD FIESTA IV 1996-99 R 5-D NOWE GERMANY.
8. PEUGEOT 406 1.8 16V ZWROTNICA LEWA LUB PRAWA Z ABS.
9. AMORTYZATORY TYLNE DO PEUGEOT 307.
10. MITSUBISHI PROTON STARY MODEL PRZEDNI ZDERZAK.
11. BMW E34 2,5 TDS 95R LAMPA TYLNA PRAWA.
12. FORD FOCUS POMPKA PALIWA --.
13. SKRZYNIA BIEGÓW ROVER 2,0 TD.
14. PRIMERA P11 1.8 16V WYSPRZĘGLIK POMPA SPRZĘGŁA.
15. REPERATURKA POSZYCIA DRZWI VW TRANSPORTER.
16. FIAT PUNTO I 96 TD ZBIORNICZEK WSPOMAGANIA.
17. FORD FIESTA 90-95 SZYBA TYLNA Z KLAPY.
18. VOLVO S80 2.4 98-06R. ZAMEK MASKI PRZÓD.
19. MIGACZ BOCZNY OPEL OMEGA B.
20. KOLUMNA KIEROWNICZA VOLKSWAGEN VW POLO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz