>>>>>>WEJDŹ PO CZĘŚĆ TUTAJ
ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.
MAGISTRALA SILNIKA Z 1.8 XE OPEL VECTRA C.
2. LISTWA PODREFLEKTOROWA MAZDA 323.
3. FORD EXPLORER 4.0 94R. TYLNY MOST KPL.
4. ĆWIARTKA PRZÓD PRAWA SKODA OCTAVIA 2000R.
5. ZDERZAK PRZEDNI MITSUBISHI OUTLANDER 2004-2006.
6. EBC ZESTAW TARCZE KLOCKI NISSAN 350Z AUTO INNE.
7. ALFA ROMEO 159 MIESZEK OCHRONNY + DODATKI.
8. KOLUMNA KIEROWNICZA OPEL CORSA C.
9. BELKA DOLNA PASA PRZEDNIEGO FORD TRANSIT.
10. MASKA GRILL AUDI A4 2001-2005.
11. KOŁPAKI MAZDA 14'' 323 323F 626 XEDOS 6 MX-3 NR6.
12. MAZDA 323F.C,P,S 94-98R. APARAT ZAPŁONOWY 1,5.
13. MAGISTRALA SILNIKA Z 1.8 XE OPEL VECTRA C.
14. OPONA BRIDGESTONE B 390 195/60/15 5,5 MM.
15. OPONA 195/65/15 MICHELIN XM+ S130 7MM.
16. OPEL VECTRA B RELINGI DACHOWE LEWY.
17. KOMPUTER BMW E46 318.
18. BMW E90/E91 05-08 2.0D OBUDOWA FILTRÓW KABINY.
19. BERU ZSE029 CEWKA ZAPŁ. BORA CADDY III GOLF IV.
20. POMPA WTRYSKOWA VW,SEAT 1.9TDI 66KW 87TYŚ 2002R.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz