ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

MAGISTRALA SILNIKA Z 1.8 XE OPEL VECTRA C.

1. AMORTYZATOR EXPLORER RANGER MAZDA NAVAYO.
2. LISTWA PODREFLEKTOROWA MAZDA 323.
3. FORD EXPLORER 4.0 94R. TYLNY MOST KPL.
4. ĆWIARTKA PRZÓD PRAWA SKODA OCTAVIA 2000R.
5. ZDERZAK PRZEDNI MITSUBISHI OUTLANDER 2004-2006.
6. EBC ZESTAW TARCZE KLOCKI NISSAN 350Z AUTO INNE.
7. ALFA ROMEO 159 MIESZEK OCHRONNY + DODATKI.
8. KOLUMNA KIEROWNICZA OPEL CORSA C.
9. BELKA DOLNA PASA PRZEDNIEGO FORD TRANSIT.
10. MASKA GRILL AUDI A4 2001-2005.
11. KOŁPAKI MAZDA 14'' 323 323F 626 XEDOS 6 MX-3 NR6.
12. MAZDA 323F.C,P,S 94-98R. APARAT ZAPŁONOWY 1,5.
13. MAGISTRALA SILNIKA Z 1.8 XE OPEL VECTRA C.
14. OPONA BRIDGESTONE B 390 195/60/15 5,5 MM.
15. OPONA 195/65/15 MICHELIN XM+ S130 7MM.
16. OPEL VECTRA B RELINGI DACHOWE LEWY.
17. KOMPUTER BMW E46 318.
18. BMW E90/E91 05-08 2.0D OBUDOWA FILTRÓW KABINY.
19. BERU ZSE029 CEWKA ZAPŁ. BORA CADDY III GOLF IV.
20. POMPA WTRYSKOWA VW,SEAT 1.9TDI 66KW 87TYŚ 2002R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz