ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

CZUJNIK ABS 34521182067 BMW 3 90-99 NOWY.

1. FILTRY FILTRON OLEJ CASTROL CITROEN XANTIA 2.0 HDI.
2. ŻÓŁTE HALOGENY YELLOW HELLA BMW E36 E-36.
3. REPERATURKA BŁOTNIKA RENAULT LAGUNA I KOMBI NOWA.
4. PRZEGUB ZEW. OPEL ASTRA KADETT VECTRA 1,4 1,6 ABS.
5. NISSAN QASHQAI+2 BAGAŻNIK OD 2008 - MATA OCHRONNA.
6. FORD GALAXY 1,9 TDI WZMOCNIENIE PRZEDNIE.
7. AUDI A4 A6 A8 S LINE AIR BAG Z KIEROWNICĄ SKÓRA.
8. MAZDA 5 Z 2009 ROLETA BAGAŻNIKA.
9. CITROEN EVASION 00 R 2.0B CYLINDEREK HAMULCOWY.
10. ARKTIC M+S 195/60R15 ASYMETRYCZNA.
11. CZUJNIK ABS 34521182067 BMW 3 90-99 NOWY.
12. NISSAN QASHQAI+2 BAGAŻNIK OD 2010 - MATA OCHRONNA.
13. FREELANDER SKRZYNIA BIEGÓW BENZYNA 1.8.
14. BMW E36,COUPE ,BŁOTNIK TYLNYI.
15. ORYGINAŁ MERCEDES 19" 5X112 ML ,GL.
17. USZCZ.GŁOW. 3002718500-DOBLO, PANDA, PUNTO, SIENA.
18. MAZDA 323 F BG AMORTYZATORY OLEJOWE TYŁ KAMOKA.
19. FORD MONDEO/ SCORPIO - SZKŁO LUSTERKA SFERYCZNE.
20. NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI TARCZE TYL TOYOTA COROLLA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz