ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

HYUNDAI LANTRA J2 1,6 16V KOMPUTER STEROWNIK

1. PROWADNICA ZDERZAKA PRZEDNIEGO PRAWA AUDI A6 05-10.
2. RURA Z AMORTYZATOREM DO DAEWOO MUSSO 2.3 98R..
3. LAND ROVER DISCOVERY II 1999R DŻWI TYLNE LEWE.
4. WACHACZ LEWY PRZÓD PRZEDNI RENAULT SCENIC II.
5. LAMPY PRZEDNIE DO RENAULT ESPACE IV.
6. PAS PRZÓD TOYOTA AVENSIS KRYSPIN.
7. PRZETWORNICA DO TIRA 600W.
8. LEXUS RX300 RX 300 02R ZDERZAK TYŁ TYLNY ODBLASKI.
9. VW GOLF III 91-97 LAMPA TYLNA KOMBI PRAWA DYMIONA.
10. VOLVO XC90 OD 2002 BAGAŻNIK - MATA OCHRONNA.
11. SZYBA DRZWI PRAWYCH PRAWA MEGANE II 2003R 3D.
12. HYUNDAI LANTRA J2 1,6 16V KOMPUTER STEROWNIK.
13. AMORYTZATOR PRZEDNI PRZÓD LEWY MERCEDES W 124.
14. ZAWIAS MASKI POLO 2003,2004,2005,2006,07,08,09.
15. AMORTYZATORY CITROEN XSARA PRZÓD MONROE.
16. ALUFELGA RENAULT LAGUNA II ESPACE VEL SATIS ORYGIN.
17. TOYOTA YARIS II PAS PASY NAPINACZE PRZÓD AUTO.
18. OBUDOWA WENTYLTORÓW GOLF V LEON A3 OCTAVIA 1K0.
19. PRZEŁĄCZNIK ZESPOLONY,STACYJKA VW GOLF III 1,8 93R.
20. SEAT CORDOBA IBIZA ZBIORNICZEK Z POMPKĄ 93-99.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz