ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

CHRYSLER SEBRING CABRIO 2004R ZDERZAK PRZEDNI

1. POMPA WSPOMAGANIA AUDI A4 1,8T VW PASSAT 1,8T NOWA.
2. FIAT PANDA 1.3JTD HATCHBACK/VAN 03-TLUMIK KOŃCOWY.
3. GOLF 3 III VENTO 1,9 TDI - INTERCOOLER.
4. PEUGEOT 407 SEDAN BAGAŻNIK - MATA OCHRONNA.
5. AIR BAG PODUSZKI KOMPLET RENAULT LA GUNA II.
6. FIAT PUNTO I 1.2 60 93-01 RURA KOLEKTOROWA.
7. CHŁODNICA WODY GRANDE PUNTO / CORSA D.
8. CHRYSLER PT CRUISER REFLEKTOR LEWY.
9. PRZEDNI ZDERZAK SUZUKI BALENO ZDERZAK PRZÓD.
10. DRĄŻEK STABILIZACYJNY PEUGEOT 306 1.4.
11. TARCZE HAMULCOWE TYLNE OPEL VECTRA B.
12. FIAT PUNTO I HTB/CABRIO 97-01 RURA KOLEKTOROWA.
13. CHRYSLER SEBRING CABRIO 2004R ZDERZAK PRZEDNI.
14. KLAKSON - DAIHATSU SIRION 1.0; 2005-2010R..
15. MAZDA3 MAZDA 3 1.6CDTI STABILIZATOR PRZEDNI.
16. PEUGEOT 407 SW BAGAŻNIK - MATA OCHRONNA.
17. FIAT MAREA 96-02 NADKOLE TYLNE LEWE.
18. OPONY. 245X65X17.MICHELIN.
19. FIAT PUNTO II 1.2-16V HATCHBACK 99-TLUMIK SRODKOWY.
20. A KLASA W 168 ZBIORNICZEK SPRYSKIWACZY POMPKA KPL.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz