ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

POMPKA NOZNA Z MANOMETREM 1 CYLINDER GS TUV.

1. CITROEN ,PEUGEOT,1.4 BENZYNA POMPA PALIWA.
2. AMORTYZATOR TYŁ OLEJ KYB FORD FIESTA MK III 89-.
3. FIAT THEMA KOMPUTER STEROWNIK MED410A.
4. VOLVO S40 (1997-) BOCZEK BOCZKI TAPICERKA.
5. CITROEN BX 1.8TD CHLODNICA.
6. TOYOTA RAV4 PRAWA LAMPA CIEMNA.
7. OPEL VECTRA A PODSUFITKA ŁUKÓW.
8. CITROEN XSARA PICASSO 99-03 TŁUMIK KOŃCOWY.
9. LINKA HAMULCA RĘCZNEGO TYLNA HYUNDAI LANTRA ORYGI.
10. PANEWKI KORBOWODOWE TICO MATIZ ORYGINAŁ.
11. TERMOSTAT HONDA CIVIC ACCORD CR-V HR-V JAZZ PRELUD.
12. WAHACZ TICO MATIZ SPARK KOREA.
13. PEUGEOT 308 SW BAGAŻNIK - MATA OCHRONNA.
14. POMPKA NOZNA Z MANOMETREM 1 CYLINDER GS TUV.
15. KOPUŁKA +PALEC TICO MATIZ DAC.
16. KOPUŁKA PALEC APARATU NEXIA ESPERO ORYGINAŁ.
17. CEWKA ZAPŁONOWA VW,SKODA,SEAT SILNIK 1.2 AWY.
18. PAS BEZPIECZEŃSTWA TICO ORYGINAŁ.
19. KLOCKI HAMULCOWE TOYOTA CAMRY CARINA COROLLA RAV4.
20. KLOCKI HAMULCOWE MITSUBISHI LANCER GALANT COLT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz