ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

BELKA POD KIEROWNICE FORD MONDEO MK LLL MK3 2005.

1. ORYGINALNA OSŁONA SILNIKA MERCEDES W124, W 124.
2. LAMPY AUDI A6 BI XENON DIODA LED.
3. PODNOŚNIK SZYBY LEWY TYŁ MERCEDES W 124 RĘCZNY.
4. ZAMEK CENTRALNY DRZWI PRZÓD TYŁ DAEWOO MATIZ.
5. MAZDA MPV BAGAŻNIK - MATA OCHRONNA.
6. LICZNIK PRĘDKOŚCIOMIERZ FORD FOCUS 1.8 TDDI 2001.
7. FORD MONDEO MK 3 2006 PANEL STEROWANIA CLIMATRONIK.
8. PANEL PANELE DREWNO FORD FOCUS MK1.
9. BELKA POD KIEROWNICE FORD MONDEO MK LLL MK3 2005.
10. MERCEDES SPRINTER 906 WTRYSKIWACZE 2,2 CDI KOMPLET.
11. LINKI ZMIANY BIEGÓW MONDEO MK LLL SKRZ. 6-KA 2005.
12. FORD MONDEO MK 3 2006 ROK SKRZYNIA 6 BIEGÓW.
13. VOLVO S 40 V 40 SKRZYNIA BIEGÓW 1.9 DCI 00-04 R.
14. FORD FOCUS TDDI PRZEWOD RURKA RURKI KLIMY EUROPA.
15. RURA LACZNIK WĄŻ TURBO INTERCOOLER FORD FOCUS.
16. MONDEO KOMBI MK3 06 R. BELKA TYŁ ZAWIESZENIE KOM.
17. VW CADDY ZAWIESZENIE BELKA TYLNA 03 >.
18. PRZEWODY WSPOMAGANIA FORD FOCUS I 1.8 TDDI 20001R.
19. FORD MONDEO MK3 04R TDCI POMPA WSPOMAGANIA I WODY.
20. FORD MONDEO MK3 LINKA WLEWU PALIWA EUROPA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz