ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

RENAULT CLIO IV 1.5 DCI 08R. KOMPUTER STACYJKA BSM.

1. FORD ESCORT 1.4 (1990-) KOLEKTOR WYDECHOWY.
2. CZUJNIK COFANIA PARKOWANIA 7H0 SKODA AUDI VW.
3. PRZEPUSTNICA FIAT BRAVO 1.4 ACTIVE 2008.
4. ŁAPA SILNIKA CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD 99 RR.
5. BMW E 36 E36 91-97 KIERUNKOWSKAZ MIGACZ PRAWY NOWY.
6. MATA DYWANIK DO BAGAŻNIKA CITROEN BERLINGO 08-.
7. GRILL ATRAPA MAZDA 3 CZARNY.
8. RENAULT CLIO IV 1.5 DCI 08R. KOMPUTER STACYJKA BSM.
9. PEUGEOT 307 COMBI BREAK BAGAŻNIK - MATA OCHRONNA.
10. TOYOTA COROLA VERSO 2002 WENTYLATOR NAWIEWU.
11. AMORTYZATOR KAYABA CITROEN JUMPER TYŁ.
12. VW GOLF III VENTO DRZWI PRZEDNIE PRAWE.
13. ŁAŃCUCHY ŚNIEGOWE - ROZMIAR 60 - OGNIWO 12 MM.
14. RADIO MP3 ORGINAŁ OPEL CORSA D 2008 CZARNE.
15. VW POLO (1994-1999) 5D DRZWI PRZEDNIE PRAWE.
16. PROGI VW POLO 1994 - 99 R 6N1, 3-D , NOWE GERMANY.
17. AMORTYZATORY TYLNE.
18. SCUDO JUMPY EXPERT (07 ) PRAWE EL. ŁAMANE -.
19. RENAULT SAFRANE AIRBAG PODUSZKA POWIETRZNA.
20. PANEL OPUSZCZANIA SZYBY HYUNDAI GETZ 04 GLIWICE RG.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz