ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

KIEROWNICA SKORZANA GOLF 5 JETTA 5

1. PEUGEOT 206 CC '03 LISTWA BOCZNA DRZWI NA BLOTNIK.
2. OWIEWKI FORD ESCORT 5D 1990R.-2001R.4SZT.HEKO.
3. KIEROWNICA SKORZANA GOLF 5 JETTA 5.
4. PÓŁOŚ KRÓTKA 1.9 2.0 TDI DSG GOLF 5 V AUDI.
5. OPEL VECTRA B LIFT DRZWI TYLNE PRAWE KOMPLETNE.
6. RENAULT 19 - SILNICZEK Z MECHANIZMEM WYCIERACZEK.
7. VOLVO XC90 XC 90 OBUDOWA FILTRA POWIETRZA 2,9 T6.
8. TAPICERKA BOCZEK DRZWI LP WAGON R+ 1.3 B 03R.
9. 255-55-17 NOKIAN WR (4 SZTUKI).
10. MITSUBISHI COLT NOWY 07 SILOWNIK KLAPY TYL.
11. SZYBA DRZWI PRAWY PRZÓD PEUGEOT 307.
12. FOTEL KOMPLET FOTELI KANAPA TAPICERKA VOLVO S40.
13. FIAT PUNTO 2 - LINKA OTWIERANIA TYLNEJ KLAPY KPL.
14. TŁUMIK ŚRODKOWY MONDEO 1.8 2.0 AUTO USZCZELKA.
15. FELGI STALOWE OPEL ASTRA VECTRA 4X100 14".
16. HONDA HRV 1.6 SILNIK KOMPLETNY ZAMIENNIK.
17. ZŁĄCZE, ZŁĄCZA ELASTYCZNE-VW 50X120 WZMACNIANE.
18. ROZPÓRKA ZAWIESZENIA NISSAN 200SX S13.
19. KOLUMNA KIEROWNICZA IBIZA 04-09 ROK.
20. 195/65/15 FIRESTONE F- 580 POJEDYŃCZA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz