ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

ŹLE ODPALA OPEL OMEGA BMW 2.5 TDS OPEL DTI VW TDI

1. SEAT TOLEDO TYLNY ZDERZAK.
2. WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ PASSAT B5 GOLF IV BORA POLO.
3. TWINGO II 07-10 PAS TYLNY PODŁOGA CZĘŚCI CZ-WA.
4. KLOCKI HAMULCOWE LUCAS - MERCEDES.
5. VW PASSAT B5 WÓZEK SANKI SILNIKA.
6. BŁOTNIK TYLNY TYŁ TYLNI CLK W208 208 1996-2002.
7. ŹLE ODPALA OPEL OMEGA BMW 2.5 TDS OPEL DTI VW TDI.
8. KIA SEPHIA PRAWA.
9. ROLETA BAGAŻNIKA SIATKA TOYOTA RAV 4 00-05R.
10. VW PHAETON 3D0 - WKŁAD,STYROPIAN KOŁA ZAPASOWEGO.
11. MERCEDES 124 COUPE KANAPA PODUSZKA SKÓRA.
12. FELGI MERCEDES 124 15" SUPER AUTO ZAMIENNIKI.
13. LAMPA LEWY TYŁ BERLINGO PARTNER.
14. BERLINGO C5 XSARA PICASSO RURA WAZ SILNIKA 2,0HDI.
15. 17" BMW E36 E46 E90 BLACK MAGIC - POLER RANT.
16. OPEL ASTRA II COUPE NAKŁADKA PROGOWA.
17. ĆWIARTKA TYŁ TYLNIA PRAWA FIAT DOBLO CARGO.
18. GŁOWICA VW POLO,SEAT IBIZA 98R.MODEL 6N.
19. KOMPLETNA NAGREWNICA DO CITROENA ZX.
20. MATA DO BAGAZNIKA ALFA ROMEO 156 SEDAN / LIMUZYNA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz