ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

NAGRZEWNICA DMUCHAWA KLIMY BERLINGO PARTNER II.

1. NOWE OPONY LETNIE FULDA 185/65 R14 185/65/14.
2. VOLVO XC90 XC 90 MECHANIZM WYCIERACZEK EUROPA.
3. 165/70/14 BF GOODRICH WINTER C.
4. FELGI Z OPONAMI BMW 16".
5. NAGRZEWNICA DMUCHAWA KLIMY BERLINGO PARTNER II.
6. POMPA WSPOMAGANIA CLIO MEGANE SCENIC KANGOO NOWA.
7. VW LUPO SEAT AROSA PLASTIK PROGU NA PROG.
8. OPONY LETNIE + ALUFELGI.
9. KABINA MITSUBISHI CANTER.
10. OSLONA PANELU NAWIEWEM OPEL VECTRA 1.8 97R.
11. OPEL ASTRA 3 III 04-07ROK KOMBI TYL LEWA LAMPA.
12. OWIEWKI MITSUBISHI SPACE STAR 98R. PRZÓD/TYŁ MS.
13. OPEL-CZESCI AGILA PRZEPUSTNICA 1.0 1.2 0280750133.
14. KIA CLARUS POMPA ABS CZĘŚCI.
15. HAK HOLOWNICZY BERLINGO PARTNER II.
16. CHLAPACZE 4 SZT MODEL FIAT CINQUECENTO SEICENTO..
17. AUDI A2 LICZNIK ZEGARY ZEGAR 1.4 2001 1/2 FIS.
18. BREWKI VW GOLF 5 TUNING MAISTER.
19. PEUGEOT 206 CC '03 SILOWNIK TELESKOP KLAPY TYLNEJ.
20. 185/70/14 GOODYEAR EAGLE TOURING.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz