ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

W163 MERCEDES ML KOMPUTER.

1. FORD GALAXY 01-05ROK W KLAPE TYL LEWA LAMPA.
2. EVASION 806 ULYSSE ZETA WĄŻ PRZEWÓD WSPOMAGANIA.
3. VW LUPO SEAT AROSA SCHOWEK POLKA POD KONSOLE.
4. WŁĄCZNIK CZUJNIK KRAŃCOWY I10 I-10 1.1 08R.
5. MODUL UKŁAD IMRC FORD MONDEO MK1 MK2 2.5 V6 NYSA.
6. KIEROWNICA PEUGEOT 206 + PLUS.
7. PODUSZKA ŁAPA SKRZYNI BIEGÓW MERCEDES W208 CLK.
8. LEXUS LS430 LS 430 BELKA ZDERZAKA TYLNEGO TYŁ.
9. FIAT BRAVO BRAVA MAREA 1.6 16V SONDA LAMBDA.
10. W163 MERCEDES ML KOMPUTER.
11. AUDI A6 C4 KOMBI DRZWI PRAWY TYŁ.
12. FIAT UNO ZDERZAK TYL ORGINAL.
13. CHLAPACZE 4 SZT MODEL FORD ESCORT FOCUS FIESTA.
14. XSARA PICASSO POMPKA POMPKI SPRYSKIWACZY.
15. PÓLOSIE DO CITROENA XSARY PICASSO 1,8 16V ABS.
16. PEUGEOT 206 CC '03 LISTWA BOCZNA DRZWI NA BLOTNIK.
17. OWIEWKI FORD ESCORT 5D 1990R.-2001R.4SZT.HEKO.
18. KIEROWNICA SKORZANA GOLF 5 JETTA 5.
19. PÓŁOŚ KRÓTKA 1.9 2.0 TDI DSG GOLF 5 V AUDI.
20. OPEL VECTRA B LIFT DRZWI TYLNE PRAWE KOMPLETNE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz