ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

CITROEN JUMPER - RURA ŚRODKOWA 04.194.

1. ROZRZĄD + POMPA WODY VW LT T4 AUDI A6 2,5 TDI.
2. GOODYEAR TEKSTYLNE ŁAŃCUCHY ZIMOWE MONTAŻ2MIN E.
3. AUDI A6 SEDAN KOMBI LEWA ĆWIARTKA PODŁUŻNICA.
4. MESSENGER-2.5-2.8 D-TD-TDI-ALTERNATOR.
5. FORD GALAXY SHARAN 1.9TDI POTENCJOMETR GAZU AUTOMA.
6. GAŁKA ZMIANY BIEGÓW: VW GOLF PASSAT POLO. TUNING.
7. KOŁO ZAPASOWE ZAPAS ORYGINAŁ SZROT VW AUDI SKODA.
8. NISSAN TERRANO II MAVERICK NADKOLE PRZEDNIE LEWE.
9. CZYTNIK DVD DO NAWIGACJI LAND ROVER DISCOVERY 3.
10. ZAPALNICZKI SKODA FABIA , OCTAVIA.
11. CITROEN JUMPER - RURA ŚRODKOWA 04.194.
12. OPEL OMEGA B LOTKA AUTO CENOWY.
13. WYCIERACZKI BOSCH AEROTWIN TOYOTA CARINA E (92-97).
14. BELKA ZDERZAKA PRZÓD OCTAVIA I.
15. ZAWIAS DRZWI PRZÓD DOLNY SAAB 95 9-5 99 ROBCAR.
16. MECHANIZM WYCIERACZKI MERCEDES 190.
17. KAROSERIA PASSAT B5 KOMBI OKAZIA.
18. AUDI A 4 BLOTNIK TYL CWIARTKA 97 ROK.
19. FORD PUMA 02R. BŁOTNIK PRAWY..
20. HALOGEN VW POLO CLASSIC 94-LEWA Z RAMKĄ NOWE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz