ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

CORSA B 1.5 D POKRYWA GLOWICY KAPA

1. CEWKA ZAPONOWA CLK W208 2.0 LUB 2,3.
2. PEUGEOT 206 AWARYJNE PRZEŁĄCZNIK 3-DRZWI.
3. CORSA B 1.5 D POKRYWA GLOWICY KAPA.
4. CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA ROZRZĄDU F3R RENUALT.
5. S/V40 ZAŚLEPKI ZDERZAKA PRZÓD 97-00.
6. RENAULT CLIO I 1BACCARA GALKA LEWAREK ZMIANY BIEGU.
7. DRZWI TYLNE PRAWE FORD MONDEO MK2 SEDAN.
8. POKROWIEC PLANDEKA NA SAMOCHÓD GRUBY POKROWCE.
9. BERLINGO/ PARTNER - RAMIONA WYCIERACZEK.
10. TŁUMIK SRODKOWY POLO (HTB) 1.9 DIESEL NOWY.
11. RENAULT CLIO LEWA SAMOCHODOWA AUTO.
12. FORD FIESTA LEWA SAMOCHODOWA AUTO.
13. VW GOLF 6 GOLF VI LEWA Z WKLADEM AUTO.
14. RENAULT TRAFIC VIVARO LEWA Z WKLADEM SAMOCHODOWA.
15. AUDI A6 KOMBI PRAWA DIODOWA SAMOCHODOWA Z WKLADEM.
16. SKODA OCTAWIA 3 III NOWY MODEL PRAWY AUTO.
17. DRZWI LEWE PRZOD LEWY PRZOD VW PHAETON AUTO.
18. DRZWI VW JETTA LEWE A5 2005->. . LEWY TYL NOWE.
19. MERCEDES E KLASA W212 AUTO AUTO AUTO.
20. ZDERZAK TYLNY TYL VOLVO V50 2007--> ORGINALNY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz