ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

RANGE ROVER SPORT 2007 AUTOMAT DZWIGNIA BIEGOW

1. VW POLO LUPO OBUDOWA SILNIKA FILTR POWIETRZA.
2. PRZEKLADNIA KIEROWNICZA OPEL OMEGA B.
3. BMW 3 E46 SZKŁO ASFERYCZNE+PLASTIK LUSTERKO - 31E.
4. BMW E60 WYCIERACZKI KOMPLET 2006 ROK.
5. KLAMKA ZEWNĘTRZNA CLIO II 3D 99 R.
6. 225/40/18 SAMOCHODOWE 7,5 MM.
7. REZYSTOR NAGRZEWNICY FORD GALAXY 97 R..
8. SKRZYNIA BIEGÓW FORD 1.3 1.8 D.
9. MEGANE CEWKA ZAPŁONOWA 1.4 8V 2000R.
10. DACH + EL. SZYBERDACH MITSUBISHI CARISMA 95-99.
11. SPORT TARCZE FIAT STILO DOBLO 500 PUNTO HGT WER.GT.
12. RANGE ROVER SPORT 2007 AUTOMAT DZWIGNIA BIEGOW.
13. BELKA ZDERZAKA PRZÓD SEAT CORDOBA,IBIZA 02-08.
14. FELGI ALUMINIOWE 16" OPEL VECTRA C.
15. FORD FOCUS MK1 CHŁODNICA SPALIN 1.8 TDDI RURA.
16. FILTRY ZESTAW VW T5 1.9 2.5 TDI MANN WEGLOWA KABIN.
17. MASKA HONDA CIVIC 99-01 3D SEDAN COUPE.
18. MASKA TOYOTA YARIS 2006.
19. KLAPA TYŁ HONDA HRV.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz