ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

BŁOTNIK PRAWY PRZEDNI PEUGEOT 306 5D

1. WYCIERACZKI BOSCH AERO OPEL ANTARA 60+40.
2. SUPER AUTO + 5A FELGA.
3. RURA TURBINY OPEL COMBO 1.7 1,7 TD ISUZU '00.
4. FOTEL FOTELE ULYSSE ZETA EVASION CZESCI.
5. VOLVO V40/S40 OŚWIETLENIE KABINY-.
6. LAMPA PRZEDNIA REFLEKTOR LEWY PRAWY POLONEZ CARO.
7. XC90 D5 PODUSZKA SILNIKA TYLNA + LAPA.
8. ŚWIATŁA DZIENNE DO JAZDY DZIENNEJ 5 LED PHILIPS.
9. BŁOTNIK PRAWY PRZEDNI PEUGEOT 306 5D.
10. SEAT LEON ZDERZAK TYŁ ĆWIARTKA LAMPA KLAPA KPL.
11. MERCEDES C203 SEDAN ZDERZAK TYŁ.
12. BĘBEN HAMULCOWY KIA PRIDE 98R.
13. WENTYLATOR DMUCHAWA NAWIEWU SUZUKI SWIFT 99R.
14. ZAŚLEPKA DESKA Z KONSOLI 638 MERCEDES VITO CZESCI.
15. MASKA FIAT SEICENTO NOWA.
16. REFLEKTOR FIAT SEICENTO NOWY.
17. ZDERZAK CZARNY FIAT SEICENTO NOWY.
18. YOKOHAMA OPONY, GEOLANDAR G 93B 225 /65/R 17M+S.
19. ALFA 145 146 LUSTERKO PRAWE LEWE MANUALNE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz