ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

CITROEN /PEUGEOT 2,0 HDI - OBUDOWA PASKA ROZRZĄDU

1. MECHANIZM OPUSZCZANIA SZYBY TYL PRAWY OPEL CORSA B.
2. ALFA 147 1.6TS 5D SAMOCHODOWE CZĘŚCI BŁOTNIK.
3. MAZDA 323F 01R.LIFT PASY PRZÓD TYŁ ORGINAŁ.
4. PRZEDNIA TULEJA WAHACZA CHRYSLER PACIFICA TULEJE.
5. CEWKA ZAPŁONOWA FORD GALAXY 2.0 2,0 BENZYNA.
6. CITROEN /PEUGEOT 2,0 HDI - OBUDOWA PASKA ROZRZĄDU.
7. ROVER 25 / 45 - KOMPLENTY ZESTAW - KOMPUTER -.
8. KOŁPAKI 14'' OPEL GRAFITOWE - CORSA VECTRA WZÓR3.
9. VW PASSAT 88-93 WZMOCNIENIE ZDERZAKA PRZÓD.
10. KOMPLET CHŁODNIC,WODA,KLIMA,PEUGEOT 206 HDI.
11. MERCEDES A-KLASA CHŁODNICA WODY KLIMY.
12. MITSUBISHI OUTLANDER LAMPY KLAPY TYŁ ORYGINAŁ..
13. ALFA ROMEO 156 LAMPA TYLNA LEWA PRAWA SEDAN.
14. PRÓG PRAWY HYUNDAI GETZ.
15. BMW E30 325 GLOWICA CYLINDROW.
16. KOŁO DWUMASOWE RENAULT GRAND SCENIC II 1.5DCI 07R.
17. VOLKSWAGEN GOLF 3 SPREŻYNY OBNIŻAJĄCE H&R.
18. OPEL VECTRA A 1990 ZDERZAK TYLNY.
19. POMPA STEROWNIK ABS 6R0907379C 6R0 907 379 C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz