ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

ALFA ROMEO 156 2.4 JTD ZWROTNICA KOMPLETNA

1. BMW E30 CABRIO USZCZELKI SZYB,.
2. KOMPLETNE WSPOMAGANIE BMW E30 OSPRZĘT.
3. BMW E30 CABRIO DRZWI PRAWE I LEWE.
4. SEKWENCJA STAG 300 8 350KM PREMIUM OBD/CAN MAGIC.
5. PRZEPUSTNICA VECTRA B 96 2,0 16V CZESCI UŻYWANE.
6. SONDA LAMBDA 036906262T LZA07-V3 LZA07V3.
7. NOWY LEFLEKTOR LAMPA RENAULT LAGUNA I 94-98 P-Ń.
8. MINI - GAŁKA ZMIANY BIEGÓW LEWAREK.
9. AUDI A6 C5 01-04 LAMPA PRZÓD PRZEDNIA LEWA.
10. SKRZYNIA BIEGÓW FORD 2.0.
11. ALFA ROMEO 156 2.4 JTD ZWROTNICA KOMPLETNA.
12. ALFA ROMEO 156 2.4 JTD - MCPHERSON KOLUMNA KOMPLET.
13. VOLVO V40 S40 ZAMEK SIŁOWNIK DRZWI TYŁ --.
14. ALFA ROMEO 156 2.4 JTD - ŁAPA UCHWYT PODUSZKA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz