ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

PRZEŁĄCZNIK VW AUDI SEAT SKODA FORD 8L0953513G.

1. PODUSZKA KIEROWCY FORD ESCORT MK7.
2. TAPICERKI BOCZKI IBIZA CORDOBA CADDY.
3. OSŁONA OBUDOWA STACYJKI NISSAN ALMERA TINO 01-07.
4. MITSUBISHI GALANT 2.0 97R ZBIORNIK WYROWNAWCZY.
5. RENAULT MEGANE ZESTAW NARZĘDZI W KOŁO ZAPASOWE.
6. OPEL INSIGNIA FELGI ALUMINIOWE SUPER STAN.
7. CIVIC VII 01-05 1.4 CZUJNIK MAP SENSOR 079800-5410.
8. LICZNIK ZEGAR VDO AUDI A4 BENZ ->99R 8D0919880N.
9. PRZEŁĄCZNIK VW AUDI SEAT SKODA FORD 4B0953503F.
10. PRZEŁĄCZNIK VW AUDI SEAT SKODA FORD 8L0953513G.
11. PAS LEWY TYLNY TYŁ BMW 3 E 36 COMPACT ZAMIENNIK.
12. FILTR WĘGLOWY VW BORA GOLF AUDI A3 1J0201801H.
13. PRZEPUSTNICA VW SEAT SKODA 1.0/1.4/1.6 030133064D.
14. SILNICZEK KROKOWY ALFA AUDI VW HYUNDAI 0280140505.
15. MODUŁ STEROWNIK WENTYLATORÓW OPEL ASTRA FS.
16. SAAB 9-3 93 2.0 T 99R 154 KM DRZWI PRAWE LEWE.
17. POTENCJOMETR GAZU MERCEDES 0205001303 0115428717.
18. CEWKA BOSCH OPEL AGILA CORSA 1.0 0221503014.
19. CEWKA ZAPŁONOWA BMW 0221504410.
20. STEROWNIK SKRZYNI AUDI A6 0260002378 4A0927156AM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz